Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Appen is écht het nieuwe roken! Oké, van roken ga je dood en van appen niet (althans zolang je het niet in het verkeer doet) maar verder zijn er ontzettend veel overeenkomsten. Als we op onze smartphone zitten, dan zijn we aan het appen en dat doen we net zo massaal, geobsedeerd en gedachteloos als we rookten in de jaren zestig. Is dat erg? Misschien. Maar als je iemand bent die te veel appt of iemand kent die teveel appt (vast wel!) dan staat dit boek vol tips, ideeën en gedachten die helpen om beter om te gaan met onze smartphones. Immers we zijn met zijn allen ook minder gaan roken en houden meer rekening met elkaar. Dan kunnen we vast veel leren van de geschiedenis van het roken om beter te gaan appen.Appen is het nieuwe roken is een vrolijk boek over mee-appen, een AppWet, smartphone hoes(t)jes, de wetteloosheid van het Sinterklaasjournaal, smartphones die je kunt roken, virtuele asbakken en sjoemelsigaretten. Maar het is vooral een boek dat ons helpt om beter om te gaan met onze smartphones. En als je dat niet wilt, dan is het in ieder geval een heel leuk boek over je favoriete bezigheid. Bron : http://www.bol.com
verslaving --- 474.23 --- mediawijsheid --- 613.8 --- Mediaconsumptie --- Media-effecten --- Smartphones --- Cultuursociologie --- Apps --- Media-effect --- Smartphone --- App
Choose an application
Mass media's potential to influence audience beliefs and behavior is a subject that has long fascinated scholars and the general public. The ongoing interest and concern are reflected in the common tendency to blame "the media" for many of society's problems. This extensively revised and updated edition cuts through popular notions of presumed effects to provide a balanced, informed, up-to-date treatment of the media effects literature. The clear, compelling presentation, illuminated by dozens of new photographs, equips readers with a fundamental understanding of the history, theoretical underpinnings, and current status of media effects research knowledge that will help them navigate in a media-saturated environment. Several outstanding elements distinguish the Second Edition of Fundamentals of Media Effects. New chapters explore the impact of computer/video games, the effects of the Internet and social networking sites, and the way mobile communication devices have transformed the way we live. An extensive new chapter on children's educational television describes the considerable body of research that supports positive effects like language development and flexible-thinking skills. Framing studies are covered in a separate chapter where they are distinguished both theoretically and experimentally from agenda setting and priming. Finally, the authors provide overviews of classic and current research studies in an invaluable feature called "Research Spotlight," which enable readers to envision how theories translate into research.
Mass communication. --- Mass media --- Mass media --- Mass media --- Mass media --- Mass media. --- Media effecten. --- Influence --- Political aspects --- Psychological aspects --- Social aspects
Choose an application
8041-4347-3
Television broadcasting of news. --- Live television programs --- History and criticism. --- Television broadcasting of news --- History and criticism --- Media --- Media-effecten --- Evenementen --- Media-effect --- Evenement --- Live television programs - History and criticism
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Journalism --- Mass communications --- nieuwe media --- mediacultuur --- media --- Digital media --- Mass media --- 090 --- internet --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Media --- Nieuwe media --- Journalistiek --- Internet --- Internetjournalistiek --- Media-effecten --- Media-effect --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen. En de gebruiker kiest zijn eigen weg. In deze veranderende mediawereld moet de journalistiek zich opnieuw uitvinden. De toekomst is aan journalisten die in de nieuwe, vloeibare wereld creatieve innovatie kunnen koppelen aan slim ondernemerschap.'Journalistieke cultuur in Nederland' blikt in een volledig vernieuwde uitgave voor- en achteruit. De disruptieve technologie van nieuwe media dwingt de journalistiek tot andere verdienmodellen en professionele waarden. Grote vragen staan nu en in de nabije toekomst centraal. Hoe kan de journalistiek relevant blijven voor de ongeduldige gebruiker? Kunnen onafhankelijkheid, objectiviteit en betrouwbaarheid overeind blijven? Hoe verhouden journalistiek, politiek en democratie zich als nationale media plaatsmaken voor wereldbedrijven als Facebook en Google?Deze vragen worden belicht door uitgelezen specialisten van Nederlandse universiteiten en hogescholen. Journalistieke Cultuur in Nederland biedt daarmee reflectie voor eenieder die zich door beroep of belangstelling betrokken voelt bij de journalistiek.In deze bundel staan artikelen van:Frank van Vree, Rachida Azough, Bernadette Kester, Martijn Kleppe, Piet Bakker, Chris Vos, Frank Harbers, Rosa van Santen, Marcel Broersma, Peter Vasterman, Mark Deuze, Rens Vliegenthart, Kees Brants, Nico Drok, Harmen Groenhart, Irene Costera Meijer, Tim Groot Kormelink, Andra Leurdijk, Matthijs Leendertse, Tamara Witschge, Eva Schram, Thomas Poell en José van Dijck.Bron : http://www.bol.com
Journalistiek --- Nederland. --- Professional ethics. Deontology --- Journalism --- Netherlands --- PXL-Media & Tourism 2015 --- journalistiek --- Nederland --- #SBIB:309H1010 --- Writing (Authorship) --- Literature --- Publicity --- Fake news --- History --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- Media-effecten --- Geschiedenis --- Trends --- Beroepen
Choose an application
Journalism --- Objectivity. --- communicatiesociologie --- mediagebruik --- Mass communications --- 070.1 --- 070 <492> --- #SBIB:309H1025 --- #KVHA:Media --- 690 Media, mediarecht --- #A0406A --- Bias in journalism --- Slanted news --- Journalistic ethics --- Objectivity --- Press and propaganda --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Media --- Ethiek --- Media-effecten --- Liegen --- Communicatie --- Manipulatie --- Beïnvloeding --- Informatie --- Media-effect --- Leugen --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
p.
Globalization. --- Mass media --- Political aspects. --- Social aspects. --- Globalization --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- Communication in politics --- Global cities --- Globalisation --- Internationalization --- International relations --- Anti-globalization movement --- Political aspects --- Social aspects --- Communication --- Media --- Internationalisering --- Media-effecten --- Media-effect --- Mass media Political aspects --- Mass media - Social aspects --- Mass media - Political aspects
Choose an application
Nooit eerder was het nieuws zo toegankelijk als nu: het nieuws kunnen we op elk willekeurig moment van de dag raadplegen, we bekijken het nieuws (vluchtig) op onze smartphones of tablets, achter de pc, op de tv, in kranten en tijdschriften. Het nieuws is overal om ons heen en het bepaalt in grote mate de manier waarop wij naar de wereld kijken. Misschien hebben we onderhand een beetje hulp nodig bij wat het nieuws met ons doet: bij de afgunst en de ontzetting, de opwinding en de frustratie; bij alles wat we te horen krijgen, bij alles wat we liever niet hadden geweten.Vandaar deze bruikbare gebruiksaanwijzing om te proberen een gewoonte die iets normaler en onschuldiger is gaan lijken dan goed voor ons is even wat ingewikkelder te maken, en om ons bewust te maken van de invloed die nieuwsberichten over een beroemdheid, een tropische storm of een seksschandaal van een politicus op ons heeft.Bron : http://www.bol.com
Philosophy and psychology of culture --- Journalism --- Social aspects --- Political aspects --- Mass media --- News audiences --- 690 Media --- 17 --- nieuws --- filosofie (wijsbegeerte) --- Moraalfilosofie. Wijsgerige ethiek. Ethiek. Practische filosofie --- PXL-Media & Tourism 2014 --- mediafilosofie --- Nieuws --- Informatiemaatschappij --- Informatieverwerking --- Media --- Media-effecten --- Communicatiesociologie --- Sociologie --- Actualiteit --- Nieuwsberichten --- Filosofie --- 690 Media, mediarecht --- Media-effect --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Nieuwsbericht --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw
Choose an application
Reputaties --- Media-effecten --- Corporate image --- Nieuws --- Reclame --- Public relations --- Beeldvorming --- #SBIB:309H254 --- #SBIB:309H402 --- Externe communicatie: profit sector --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, ... --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Reputatie --- Media-effect --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media,
Choose an application
Media Psychology examines the impact that 21st century media use has on human behavior, from teenage crushes on pop stars to soap fandom in adulthood. It brings together North American communication research with European media research in a variety of disciplines--psychology, sociology, communication and media studies--and in doing so, maps out the territory for media psychology. David Giles argues that psychologists have been guilty of ignoring the influence of the media over the last century, seeing it at best as a minor nuisance that will eventually go away. However, with the increa
Mass media --- 414.9 --- mediapsychologie --- psychologie --- #SBIB:309H402 --- #SBIB:309H526 --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Mediapsychologie --- Psychological aspects --- overige richtingen in de psychologie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Media --- Psychologie --- Media-analyse --- Media-effecten --- Sociale psychologie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Media-effect --- Man --- Volwassene --- Psychological aspects.
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|